Jobad11
 

Kundekonsulent

JS Danmark er en international medieorganisation, som blev stiftet i Aarhus i 1993. Siden dengang er vi vokset til mere end 600 kolleger fordelt på 11 kontorer i Europa. Vores unikke salgsuddannelse er en af nøglerne til vores succes, da vi sætter en ære i at udvikle vores kollegaer og finde vores fremtidige ledere i egne rækker. 

 

Onboarding og salgsuddannelse

Vores onboarding og salgsuddannelse er en del af fundamentet for vores organisation. Det gør dette job ideelt for dig, hvis du ønsker at kickstarte din karriere inden for salg og marketing. Dine første uger vil indeholde træning i vores koncept, vores salgsteknikker, kommunikation og kundeadfærd. Derudover vil du blive introduceret til vores IT-system, som vores egen IT-afdeling har udviklet fra bunden, så det er skræddersyet til det, vi laver. Din mentor i dette forløb vil være vores sales trainer, Morten Geltzer Schou, som har været i virksomheden i 2½ år.

"Jeg startede min karriere i JS Danmark som kundekonsulent for 2½ år siden. Jeg havde lige færdiggjort min uddannelse og ønskede at finde en arbejdsplads, hvor jeg kunne få lov til at udvikle mig og starte min karriere. Det var tydeligt, at onboarding og uddannelse blev prioriteret enormt højt, og jeg udviklede mig meget i løbet af mine første måneder i JS Danmark. Jeg er siden da blev key account manager, team leader og sales trainer. Det er jeg enormt stolt af."

-          Morten Geltzer Schou, sales trainer & team leader i JS Danmark


Jobbet

Som kundekonsulent bliver din primære opgave at analysere det danske marked og vurdere, hvor vores koncept kan skabe værdi. På baggrund af din analyse og research udarbejder du kundestrategier, som er tilpasset de enkelte virksomheder. Kontakten med kunden foregår via telefon, hvor du i tæt dialog med direktører og beslutningstagere går i dybden med kundens fordele og udbytte ved vores koncept.

Når du har booket et møde med en virksomhed, er det dit ansvar at briefe vores key account managers, så de er klædt på til at tage ud til kunden og få underskrevet en samarbejdsaftale. Du har derfor ansvaret for kvaliteten af dine egne projekter og pipelines, ligesom du selv strukturerer og tilrettelægger din dag.

Derfor vælger du jobbet:

  • Du motiveres af at arbejde i en resultatdrevet salgsvirksomhed med frihed under ansvar.
  • Du er ambitiøs og finder det naturligt at levere høj kvalitet - selv i pressede situationer.
  • Du brænder for at opkvalificere dine kompetencer inden for salg, adfærd og ledelse.
  • Du ønsker at udvikle din faglighed og viden om det danske erhvervsliv.
  • Du vil gerne udfordres både fagligt og personligt i en ambitiøs virksomhed med en seriøs og gennemarbejdet plan for fremtiden.

Det forventer vi af dig:

  • Du bliver motiveret af salg og har smag for at bruge telefonen som dit salgsværktøj.
  • Du har flair for at finde sammenhænge i brancher og industrier.
  • Du har gennemslagskraft og formår at tage hurtige og kvalificerede beslutninger.
  • Du taler og skriver flydende dansk.

Er det dig, vi leder efter?

Søg venligst kun online via linket herunder.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Søren Max Frederiksen på e-mail smf@jsdanmark.dk.