Why choose JS 664x363
 

JS World Media

- virksomhedens historie

Strategi - global succes

Vi vil ekspandere ved at skalere vores succeser. Vi vil overgå vores konkurrenter som en globaliseret virksomhed med forenklede forretningsgange, best practice-retningslinjer, ny medieteknologi og yderst energiske, inspirerede og kompetente kolleger. Vores strategi er bygget op med vores virksomhedsværdier som grundlag. Den vil drive vores succesfulde udvikling i de kommende år, så vi kan nå vores langsigtede vision for JS: at være globalt førende inden for multimediekommunikation.

 

Lande og årstal ny

 

JS-historien

Erhvervsledere vælger leverandører og samarbejdspartnere ikke på baggrund af pris eller ry, men på baggrund af relationer - gode relationer. Med denne indsigt opfandt Jens Stausholm - en selvlært iværksætter på kun 20 år - den nye co-branding-idé. Han begyndte at tilbyde virksomheder førsteklasses marketingmateriale finansieret af deres leverandører og samarbejdspartnere, så de fik en unik mulighed for at markedsføre sig sammen - en ægte win-win-situation. Her 23 år senere har mere end 300.000 kunder benyttet sig af denne fantastiske idé, og mere end 600 JS-kolleger arbejder for at levere MultiMedie Brochurer baseret på co-branding til virksomheder i hele verden.

Vi skabte en blue ocean-strategi med en unik markedsposition og hurtig vækst. Som en naturlig følge heraf skabte vi et yderst forfinet koncept - et koncept, som sikrer førsteklasses MultiMedie Brochurer til vores kunder samt en stærk forretning med høj performance, vækst og nye udviklingsmuligheder for markedet, produktet og kollegerne. Efter 23 år har vi stadig fokus på at optimere hver enkelt lille detalje for at skabe den bedst mulige løsning for vores kunder.

Da JS er den eneste spiller på dette marked, har vi vores eget JS Academy til at træne nye kolleger og ledere, vores eget IT-udviklingsteam til at udvikle alle vores IT-systemer og vores egen forretningsudviklingsteam til at skabe vores værktøjer - f.eks. vores yderst specialiserede JS-kommunikationsmodel, det berømte KommunikationsKompas, som gør det muligt for os at lave tidssvarende modtagerorienterede MultiMedie Brochurer til vores kunder til både tryk og onlinebrug.

Speech bubble DK